Nuffnang Ads

April 25, 2011

aQ chenTa Tis sOngs

Assalamualaikum and Selamat Petang,
Tikah rase kn dh lame Tikah x update BLOG Tikah nie,
Adelah dlm 4 ari dh Tikah x bukak BLOG nie,
Tetibe ari nie Tikah ade mase yg tr"sngtt" lh lapangnye,
So,Tikah ade satu lagu nk share ngn u all tw,
Tikah ske sngtt lagu nie n mse dgr 1st tyme jek dh jatuh cinta,
Lepas 1st tyme dgr Tikah cari2 kat u-tube tp x jmpe sbb x tw tajuknye,
Tp ari nie Tikah telah berjaya menemuinye (yeahhhhhhh,i got it...muahhhaaa),
Okelah Tikah share lirik die kat sini n video skali tw,
Korng nilai lah sndiri either lgu nie oke atau x eh ??....(luv it...),
Tp lagu nie lirik die juz repeat2 jek (sumtyme agk bosan lh jugak,hehehe...),

DI ATAS SATU CINTA BY INDAH DEWI PERTIWI


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lembaran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hidupku ‘kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku



Tiada ulasan:

LinkWithin

Thanks For Your Time
Assalamualaikum
Hot Myspace Generators Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...