Nuffnang Ads

Julai 12, 2011

Mid Nyte Story ^_^

Assalamualaikum n a very mid nyte,
Actlly Tikah x taw nape tetibe dh tngh2 mlm buta mcm nie ngade nk bwt entry baru,
Mybe sbb x bole nk tido kowt (org jaga aQ tido,org tido aQ jaga =P ),
Dh la x bole tido ade pulak hmwrk nk kne bwt padahal ary nie g skola 1/2 day jepp,
Npe g skola 1/2 day jep ?? Adela masalah kesehatan wanita ckit (x bole cite lebey ),
Tikah rase a few days kebelakangan nie mcm stress sngtt like bnyk sngt bende nk pikir,
Ape yg Tikah pikir kn ?? Mcm2 bende Tikah pikir n kdg2 tu x taw bende tu prlu d pikir kn atau pn x,
Kepala nie rase mcm berserabot gilerr n kesehatan makin x menentu sngtt,
Slalu jek pening kepala smpai brhari2 n x bole nk focus dlm class,
Tikah dh buntu n x taw nk bwt ape lg supaya dpt released stress n prob yg ade kt kepale nie,
Sometyme rase mcm bongok pn ade gak sbb pikir kn sngt bende2 yg like remeh tu,
Tp Tikah x bole sbb Tikah take it as a serious thing sbb bende tu penuh mkne bg Tikah tp bg org laen tht juz a small matter,
Mungkin org laen bole la ckp gitu sbb diorng like perfect la jugak tp Tikah ?,
Tikah akui Tikah bukan la insan sempurna sbb Tikah bnyk kekurangan tp bukan la OKU,
Sometyme Tikah jd stress sbb confidence level yg sngtt rendah mybe keadaan fizikal mnjadi faktor utama ?? Tikah rase itu adela faktor yg sngtt utama,
Den Tikah rase new environment n frenz also be a factor nape Tikah stress,
Feeling as an ordinary human also play a role dlm mnjadikan masalah Tikah brtmbh rumit,
Tp as an ordinary human Tikah jugak x dpt nk mengelakkan bende2 mcm tu drpd trjadi,
Ketidak sempurnaan juga telah mnyebabkn Tikah x bole nk solve tht problem,
Masalah nie sngtt rumit bg Tikah n dh x taw nk cite kat sape2 lg klu ngn parents lg la x berani nk cite,
Klau dlu ade la jugak member2 sbagai tempat luahan n diorng la pendengar setia,
Tp ble ngn mmber2 baru nie x mao la cite sbb Tikah tw klau ade pun diorng x bole nk tlg sbb diorng pn same jek mcm Tikah,
Tp Tikah pnye prob nie lebey ckit dr diorng sbb Tikah lebey bnyk taw dr diorng,
Diorng taw yg dh sedia depan mate tp yg hakikatnye diorng x taw pape kowt,
Tikah sngtt cedey + kecewa bile taw perkara sebenar tp mcm dlm entry yg lepas
"Hanye skadar brkongsi cerita x brniat mrampas jika dh d miliki.",
Sepotong ayat yg d bold kn itu lh jugak yg tela mmbuat prob Tikah brtmbh,
Rase mcm mnyesal pn ade gak tulis mcm tu tp mne nk sngka btol2 dh ade yg mmiliki,
Lepas rase menyesal tulis mcm tu rase mcm nk tulis ayat nie pulak:

Cinta adalah anugerah yang Kuasa,
Sang bila terasa betapa indahnya,
Sungguh lemah diriku,
Tak berarti hidupku,
Bila tak ada dirimu,
Aku ada karena kau pun ada,
Dengan cinta ,
Kau buat diriku hidup selamanya,


Beberapa baris ayat kt ats tuh adela ayat jiwa sekarang nie,
Ntah la x taw deyh mao bwt ape lg,
Stakat nie menaip d blog adela ape yg trmampu Tikah lakukan,
Smlm adela trbukak blog sorang gurlz nie,
Ble da bukak rase sngtt menyesal pulak,
Bukan sbb blog die x best tp adela sbb laen,
Tyme tu hanye Tuhan jela yg taw mcm mne rase aty nie,

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


Huhuhu,tu jela yg mampu Tikah lagukn sendiri,
Nk d sampaikan adela pulak yg nk dengar ?? Conform xde la weyhh,
Okelah,Tikah rase tht all 4 tonite n Tikah nk g bwt hmwrk now,
Tikah akhiri luahan Tikah malam nie ngn Gud Mownink sbb da pagi da pn =P

Tiada ulasan:

LinkWithin

Thanks For Your Time
Assalamualaikum
Hot Myspace Generators Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...